View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Veno Mini Owner
Joined: 27 Nov 2009 Age: 37
Mini: Austin Mini 1979. Posts: 60
|
Posted: Fri Jan 13, 2012 6:06 pm Post subject: Supercharger.... |
|
|
Postovanje!!
Trebam vas savjet...
Znaci planiram stavit supercharger na moju 1330 masinu...
E sad se naravno javljaju pitanja...
Koji kit uzeti? (nebi uzimao po djeovima jer ce uvijek nekaj falit itd)
Nasao sam na netu VMAXSCART kit - http://www.vmaxscart.co.uk/supercharger-kits/
i
JONSPEED kit- http://www.jonspeedracing.co.uk/index.php?webpage=store.php&cID=19624
e sad... sa njima dolaze decompression plate i jos hrpa stvari koje mi trebaju naravno... ali ja se kladim da mi jos nesto treba sto tu nema...
Jel znate mozda na koje bi probleme jos trebao pazit?
Jel ima neko kakvih iskustava sa superchargerima u miniju?
Sto mislite koji je bolji kit i ima li jos neko rijesenje (na netu su podjeljena misljenja)?
Jel moj omjer 3.7 (straight cut) neadekvatan za supercharger i dal bi ga trebao mjenjat? naso sam na stranici od VMAX-a: recommended final drive ratios are 3.1, 2.9 and 2.7:1 for hills, b roads and motorways respectively . Avoid close ratio gear kits such as many straight cut sets....
Pozdrav _________________ HA! |
|
Back to top |
|
|
Fakin Mini Owner
Joined: 03 Jun 2007 Age: 44
Mini: 1000 '71, 1000 '76, Cooper S '71 Posts: 2034 Location: Zagreb
|
Posted: Fri Jan 13, 2012 6:53 pm Post subject: |
|
|
Ti ćeš bit prvi koji to ugrađuje u minija, u hrvata Barem ja neznam za ikoga drugog.
Pa stoga sumnjam da će ti netko od nas biti od nekakve pomoći ...
Možda u nekim sitnicama.
Mislim da ti sljedi jedno jako detaljno googlanje _________________
|
|
Back to top |
|
|
ludak
Joined: 07 Jul 2010
Posts: 73 Location: little china
|
Posted: Sat Jan 14, 2012 12:44 am Post subject: |
|
|
aj napokon da neko kod nas tako nesto radi
mozda krivo mjesto za pitati ovako nesto;)
predlazem da odes na turbo minis forum ekipa se tam cini vrlo gostoljubiva, a i nitko vjerojatno nema vise iskustva od njih kaj se tice forced induction minija...
ono kaj ja znam da sve iznad 120 konja ''trga'' getribu i da nikako nije pouzdano spustanje kompresije sa decompression plate...
naci SC getriba(sta je ubiti cudno ak kazu da nesmije biti CR) i radena glava i/ili drugi klipovi...
u svakom slucaju neznampojma,
samo sam htio reci sretno
_________________ ''Any car which holds together for more than a race is too heavy'' |
|
Back to top |
|
|
Veno Mini Owner
Joined: 27 Nov 2009 Age: 37
Mini: Austin Mini 1979. Posts: 60
|
Posted: Sun Jan 15, 2012 11:27 am Post subject: |
|
|
Slao sam mail ekipi iz Jonspeeda pa cemo vidjeti kaj ce odgovorit...
Hvala na savjetima... _________________ HA! |
|
Back to top |
|
|
gregor.tm Mini Owner
Joined: 08 Jun 2007 Age: 51
Mini: MK1 traveller 66, mini turbo, ženin mini ;-), Elf, Spity,... Posts: 998 Location: Maribor SLO
|
Posted: Tue Jan 17, 2012 8:48 pm Post subject: |
|
|
evo nešta mojih turbo iskustava:
decompresion plate se ne preporučuje, jer bi trebao imati i duže pushrodse.
bolje se igrati glavom i povečati komore.
vezano za kit..... to če biti tvoja odluka. osobno bi tragao za takvim na kojeg možeš montirati intercooler.... ali neznam dali ga je več ko počeo nuditi serijski.
svakako treba tu razmisliti o menjanju klipova. vechi cc je potreban a bolje je uzeti set od turbo minija zbog jer su mu rings drukčiji.
diff.... svakako što niži. meni je kod turba najviše nudio 2,9. ako voziš puno gradskih vožnji onda 3,1. a 2,7 je po mom ukusu predugi. barem za turba, jer previše gubi na čistom startu.
šta si razmišljao za distributor? to je po meni največi problem kitova, jer englezi imaju RR a kod nas če biti sve više manje od oka...... naravno to se odnosi i na odgovarajuču iglu fergiča.
puno sreče i javi kaj si odlučio! _________________ www.miniforum.si |
|
Back to top |
|
|
|