View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
issigonis Mini Owner
Joined: 20 Feb 2010 Age: 45
Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe) Posts: 1536 Location: Novi Zagreb-Zagreb
|
Posted: Fri Oct 22, 2010 11:40 pm Post subject: Cooper u 80tima/90tima |
|
|
Kad sam se vec raspisal o novijim generacijama Coopera, evo kak je to pocelo...po drugi put. Nakon gasenja modela Mini Cooper S u MK3 modelu, te zatvaranjem spanjolskih pogona Authi-a i prelaskom Innocentija u ruke A. DeTomassa, znaci gasenjem Innocenti Mini Coopera ( koji je zivotni vijek skoncao u belgijskoj tvornici u mk4 obliku 1976te ) nije bilo vise mogucnosti kupiti Cooperove modele.
Zamisljeni nasljednik 1275 gt nekako se ugasil, a Metro nije ispunio ocekivanja...medutim tu se opet pojavljuju-japanci.
Popularnost Minija u Japanu vec je stvar koju znaju i vrapci na granama, a zelja za jacim autom u krvi svakom oktanoglavcu koji ( cast iznimkama!!! ) i cine 99% vlasnika minica.
John Cooper volil je jako minije, a ljubav prema novcima nije mu bila strana, tak da spoji ugodno sa korisnim, covjek ( zajedno sa jos jednom legendom Janom Odorom, vlasnikom Janspeeda ) smislja kit za tada jedine dostupne modele A+ 998.
Kit je prodavan u japan u drvenim kutijama i sadrzaval je sve bitno da "ljenu" hiljadarku pretvorite u mali metak.
Modificirana glava ( dijelo Janspeeda ), grane, dupli mali frgici, filteri, naljepnice i od 998 ccm i 40 ks odjednom je pod haubom brujalo 65 ks ( preciznije 64.5 ks ) iz istog motora (kaj je 10 ks vise nego u Cooperima sa malim borungom od 1961 do 1969 ).
Doduse J.Cooper kemijal je i sa motorima iz metroa od 1275 ccm, ali je ta prica ostala po strani do 1990te...
i da odmah rijesim konfuziju koja nastaje spominjanjem ovih modela-postoji Mini 30th anniversary,postoji 998 JCC(998 converted into a Cooper),prototipovi,te kasnije RSP i RSP preraden u S.
OVO JE PRICA O 998 JCC i Mini COOPER 30th anniversary...modelu koji je nasljedio Austin Coopere, Morris Coopere, BLMC MK3 S i utirao put za Rover Coopere...medutim, ovaj se model moze nazvati samo COOPER, istinski, pravi Cooper koji je u najnezahvalnije vrijeme nastajao u garazi Johna Coopera...
Prvi prototip za japan,metro A+ 1275,godina je 1984
Modeli minija tzv. 998 JCC stvarani su najvise u periodu od 1986 do 1990.
To je bilo utiranje puta da se i Rover prikljuci u stvaranje legende i da se od "garažnih" modela 1000 stvori polukonfekcijski Cooper 1000 ( na bazi modela koji obiljezavaju 30 godina proizvodnje Minica ) te na kraju, a to je bio i cilj i potpuno "konfekcijskih", prvo RSP, zatim Mainstream i ostalih Rover Coopera sa tada vec jacim 1275 motorima.
Dakle prica ide nekak ovak : obiljezava se 30 godina od pocetka proizvodnje minica.
Godina je 1989/1990ta.
Rover izbacuje model Mini Thirty, dostupan u crnoj ili crvenoj boji sa 12" minilitkama i malo bogatijom opremom. Od 3000 , 1000 je crnih, bio je dostupan i kao automatik, tako da je to i prva automatik specijalna edicija ( doduse od samo 200 komada ) i cijenom od 5 599gbp za normalnu verziju.
I to je uglavnom sve sto su u Roveru odlucili napraviti...medutim 1990 izlazi i Mini Racing Green/Mini Flame Red/Mini Check Mate edicija, redom, zeleni/crveni/crni-svi sa bijelim krovom, minilitkama i 3.44
( tzv.Cooperovim ) diferencijalom i cijenom od 5 455 gbp, 2500 komada otislo je u GB, a puno vise u ostatak svijeta...upravo taj model ce "omasovit" Cooper 1000 doduse u izvedbi iz 1989 Mini Racing, Mini Flame, Mini Rose i Mini Sky, a tek nakon toga sa modelima iz 90te...
_________________ trt mrt smrt
Last edited by issigonis on Sat Oct 23, 2010 10:11 pm; edited 5 times in total |
|
Back to top |
|
|
issigonis Mini Owner
Joined: 20 Feb 2010 Age: 45
Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe) Posts: 1536 Location: Novi Zagreb-Zagreb
|
Posted: Fri Oct 22, 2010 11:50 pm Post subject: |
|
|
Dolje : rijetka zvijer, Racing Green, 89 god. sa bijelim mistrali kotacima ( prije pojave RSPovih minilitki ) i John Cooper Conversion 998 te pripadajucim oznakama...
_________________ trt mrt smrt |
|
Back to top |
|
|
issigonis Mini Owner
Joined: 20 Feb 2010 Age: 45
Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe) Posts: 1536 Location: Novi Zagreb-Zagreb
|
Posted: Sat Oct 23, 2010 12:00 am Post subject: |
|
|
isti mini (ili Cooper sad vec kad je prosel tretman u JCG) i nakon par mjeseci sad je na tretmanu poprimil izgled koji je najpoznatiji i najprihvaceniji za ono sto je nastalo godinu dana kasnije-Rover Mini Cooper...medutim ovo su sve 998 JCC miniji ili jednostavno Cooper 1000
JCC iz 89te... _________________ trt mrt smrt |
|
Back to top |
|
|
issigonis Mini Owner
Joined: 20 Feb 2010 Age: 45
Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe) Posts: 1536 Location: Novi Zagreb-Zagreb
|
Posted: Sat Oct 23, 2010 12:06 am Post subject: |
|
|
ovdje je model Mini Rose iz 1989 koji je prosel tretman JCG i na njemu se vidi "prve" oznake Cooperiranih minica(umjesto oznake mini na haubi John Cooper je stavljao svoj znak),zatim "rana" plava naljepnica na sajbi,te Cooperov vijenac... _________________ trt mrt smrt |
|
Back to top |
|
|
issigonis Mini Owner
Joined: 20 Feb 2010 Age: 45
Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe) Posts: 1536 Location: Novi Zagreb-Zagreb
|
Posted: Sat Oct 23, 2010 12:24 am Post subject: |
|
|
ovi modeli su jako zapostavljeni dio Miniceve bastine i zalosno je sto mnogi nisu imali priliku cuti za te modele koji su utirali put kasnijim Cooperima,a isto tako su dokazali da se moze izuzetno dobro uzivati i sa motorima od 1000 kubika(koji rapidno nestaju prepustajuci mjesto pod haubom cesto "neiskoristivijem" motoru vece kubikaze)... _________________ trt mrt smrt |
|
Back to top |
|
|
issigonis Mini Owner
Joined: 20 Feb 2010 Age: 45
Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe) Posts: 1536 Location: Novi Zagreb-Zagreb
|
Posted: Sat Oct 23, 2010 12:34 am Post subject: |
|
|
Old no.1 JCC 1000
gosn Cooper u svom Mini Mayfairu?neee!Cooperu???...ipak ce biti Cooper.
JCG JCC 1000
sa srebrnim minilitkama ovaj put... _________________ trt mrt smrt |
|
Back to top |
|
|
issigonis Mini Owner
Joined: 20 Feb 2010 Age: 45
Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe) Posts: 1536 Location: Novi Zagreb-Zagreb
|
Posted: Sat Oct 23, 2010 12:45 am Post subject: |
|
|
mala greska ili nepoznavanje cinjenica autora ovog oglasa-nije postojalo 500 komada...
1989 god,conv.no044 JCG 30th anniv.
_________________ trt mrt smrt |
|
Back to top |
|
|
issigonis Mini Owner
Joined: 20 Feb 2010 Age: 45
Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe) Posts: 1536 Location: Novi Zagreb-Zagreb
|
Posted: Sat Oct 23, 2010 1:06 am Post subject: |
|
|
JCC no1 iz 1989...
conv. no12...
G 30PBD ,30th anniv. model 1. reg. 26.08.1989!!!
_________________ trt mrt smrt |
|
Back to top |
|
|
issigonis Mini Owner
Joined: 20 Feb 2010 Age: 45
Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe) Posts: 1536 Location: Novi Zagreb-Zagreb
|
Posted: Sat Oct 23, 2010 1:26 am Post subject: |
|
|
No1 JCC- motor
Uploaded with ImageShack.us
No.12 interijer...
i No.12 motor...
Uploaded with ImageShack.us _________________ trt mrt smrt |
|
Back to top |
|
|
issigonis Mini Owner
Joined: 20 Feb 2010 Age: 45
Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe) Posts: 1536 Location: Novi Zagreb-Zagreb
|
Posted: Sat Oct 23, 2010 10:05 am Post subject: |
|
|
I sad na kraju razmisljam o raspravi koja se vodila prije par godina ( i di se veci dio ekipe totalno razilazil u misljenjima).
Da li je Mini "pravi" Cooper samo ako je takav u papirima ( znaci tvornicki) ili sa druge strane ako imas npr. City i stavis mu Cooperove djelove (znaci mehaniku, npr. sa nekog autootpada doveze se motor i sve popratne sitnice i prebaci na školjku )???
Konkretan primjer : jedan mini u zagrebu ( od naseg prijatelja i clana ) bio je ( na svu srecu covijek je "ispravil" stvar ) Rover Cooper 1.3 pa mu je tadasnji vlasnik ubio motor i stavio motor A+ 1000 std.
Sa druge strane bio je jedan zeleni Mini 1000 (opet necu imenovati vlasnika/vlasnicu, ali vecina zna o kojim se autima radi ) sa motorom MG 1.3 i diskovima ( oko kojeg je rasprava i krenula ) i inzistirano je na nazivu Mini 1300 ( nikako Cooper-sto u krajnjoj liniji i poštujem ), ali se onaj sa pocetka i dalje "deklariral" kao Cooper, mada je bil sad vec hiljadarka sa diskovima! /opet da se ne uvrijedi, novi-sadasnji, vlasnik koji je ljubitelj minija i sve je ne vratio na mjesto nego i uz puno truda digao na puno visi nivo nego sto je bio auto kad je bio novi/
Da li je ovo:
"pravi" Cooper, kada je poznato da je Authi Mini Cooper 1300 imal motor od Austina 1300, sa 55ks...
i da li se smije npr. Mayfair-u ili bilo kojem drugom:
osporavati pravo da je Cooperov model ( mada ih je i vozil i slagal John Cooper u svojoj garaži ) bilo u 1000 ili 1300 izvedbi ako se koriste isti dijelovi?
Danas se vode svade i postoje oprecna misljenja vlasnika MK1 i MK2 Coopera koji osporavaju MK3, svi zajedno Innocenti Cooper, zatim svi protiv Rover Coopera, a oni sami Mainstream, sve sa Spi, MPi...oni pak ove JCG modele iz '80 / '90...da li je Mini Cooper zbilja sveta krava pa se nesmije zadirati ili jos jedan u nizu "paprenih" minija.
Vlasnicima Coopera koji su a naglasavam to POŠTUJEM, puno platili za "ekskluzivniji" mini sigurno ne pase ajmo tak reci mijesanje...medutim i nekom ko je ulozio puno truda u nesto sto se 70tih zvalo na ovim prostorima KUPERIRANJE (po vuku!!!), a sto ce se sjetiti ako nitko drugi vjerujem Gregor kao sto je postojalo Abarthiranje ( za fiate ), a moglo se obaviti u italiji ( konkretno moj je otac vozil na tretman naseg 1000 SDLa-iz IMV ) u Trstu, a vjerovatno je i drugdje postojala ta mogucnost, ili netko ko si je kupil kompletnog Coopera na otpadu i sve preslagival, ili pak treci ko je bio u mogucnosti kupiti kit kod dilera ili ga dati ugraditi u JCG, nebi se smijelo osporavati ime Cooper (osim ako i sam John Cooper a danas obitelj Cooper grijesi ). Ili mozda bi...
I da li je onda ovo Mayfair ili Cooper...
_________________ trt mrt smrt |
|
Back to top |
|
|
issigonis Mini Owner
Joined: 20 Feb 2010 Age: 45
Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe) Posts: 1536 Location: Novi Zagreb-Zagreb
|
Posted: Sat Oct 23, 2010 4:07 pm Post subject: |
|
|
1987 godine JCG izbacio je na trziste kit za 1000 kubicne minice, iskljucivo za japansko trziste...
ovo je bila prekretnica u proizvodnji minića i ponovnom ukljucenju maticne tvornice u proizvodnju...
ovo je bila carobna kutija...
ovo sadrzaj...
ovo ponuda...
a ovo finalni proizvod...
_________________ trt mrt smrt |
|
Back to top |
|
|
issigonis Mini Owner
Joined: 20 Feb 2010 Age: 45
Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe) Posts: 1536 Location: Novi Zagreb-Zagreb
|
Posted: Sat Oct 23, 2010 11:40 pm Post subject: |
|
|
Cooper za japansko trziste... obratite paznju na zanimljiv znak na zadnjoj haubi (u stilu MK 3)...
_________________ trt mrt smrt |
|
Back to top |
|
|
issigonis Mini Owner
Joined: 20 Feb 2010 Age: 45
Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe) Posts: 1536 Location: Novi Zagreb-Zagreb
|
Posted: Sat Oct 23, 2010 11:51 pm Post subject: |
|
|
998 JCC No1...
_________________ trt mrt smrt |
|
Back to top |
|
|
issigonis Mini Owner
Joined: 20 Feb 2010 Age: 45
Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe) Posts: 1536 Location: Novi Zagreb-Zagreb
|
Posted: Thu Nov 22, 2012 9:56 pm Post subject: |
|
|
_________________ trt mrt smrt |
|
Back to top |
|
|
issigonis Mini Owner
Joined: 20 Feb 2010 Age: 45
Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe) Posts: 1536 Location: Novi Zagreb-Zagreb
|
Posted: Sun Jan 06, 2013 11:23 am Post subject: |
|
|
"john cooper garages conversion" 1989,Stage 3 glava izrađena od Janspeeda, dupli 1 1/4 SU's ,usisna i ispušna grana,oštrija bregasta,3.44 dif,kod kasnijih primjeraka iz 1990. čak i JC volan i neki detalji u unutrašnjosti kao još puno toga. sve zajedno bazirano na A+ 998 motoru te ugrađivano uglavnom u Flame ,Racing Green, nešto manje na checkmate ali i ostale modele iz 1989.( Mini Sky LE i RoseLE) i 1990. godine.
i modeli koji su bili osnova za Cooper 1000 modele
te od 1990. uz Mini Flame Red i Mini Racing Green postaje ravnopravan i Mini Checkmate model kao osnova za JC Mini Cooper 1000 Conversion
_________________ trt mrt smrt |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|