View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
issigonis Mini Owner
Joined: 20 Feb 2010 Age: 45
Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe) Posts: 1536 Location: Novi Zagreb-Zagreb
|
Posted: Fri Nov 05, 2010 12:22 am Post subject: |
|
|
a osim glave imas i jako zanimljiv tip serva...definitivno si je netko dal truda... _________________ trt mrt smrt |
|
Back to top |
|
|
Brutalac Mini Owner
Joined: 21 May 2007 Age: 44
Mini: Ljubo Custom 12'75, GT/XE Posts: 2172 Location: Novi Zagreb
|
Posted: Fri Nov 05, 2010 8:36 am Post subject: |
|
|
Svarno zanimljiv Mini
Sto se Matre tice to sam bas i ja htio komentirati ali ja sam primjetio cak mozda DVE Matre i T3 u pozadini... _________________ Might have 16 valves but still a mini! |
|
Back to top |
|
|
Rookie
Joined: 02 Nov 2010 Age: 49
Mini: '81 special / cooper Posts: 13 Location: ZG
|
Posted: Fri Nov 05, 2010 8:42 am Post subject: |
|
|
vjerojatno zato više i ne radi jer su ga u njemaèkoj struènjaci tak dobro pošarafili ne zna glupi švabo s tim na kraj izaæi
ali daj ti meni raðe reci nekaj kaj se vidi iz broja šasije (ak je to kod minija moguæe) - tipa modelska godina, proizvodna lokacija, tip modela....
a Matru si dobro uoèio, you've got a keen eye! Vrlo malo ljudi danas su uopæe èuli za Matru, a kamoli da znaju kak izgleda, pa ju još prepoznaju po komadiæu njuške... Respect! Ima kod mene raznih igraèkica, ali to su teme za neki drugi topic _________________ koji mi je bog ovo trebalo !? |
|
Back to top |
|
|
Rookie
Joined: 02 Nov 2010 Age: 49
Mini: '81 special / cooper Posts: 13 Location: ZG
|
Posted: Fri Nov 05, 2010 8:46 am Post subject: |
|
|
prebrzi ste! moram i nekaj delat kao naš gradonaèelnik a ne samo pisat na forumu
nisu 2 matre, ono drugo je X 1/9 Bertone, a T3 je donator za jedan buba projekt. Ali ak vas zanima, mogu otvoriti drugi topic pa ukratko pokazati sve projekte unazad nekoliko godina... _________________ koji mi je bog ovo trebalo !?
Last edited by Rookie on Fri Nov 05, 2010 9:03 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Brutalac Mini Owner
Joined: 21 May 2007 Age: 44
Mini: Ljubo Custom 12'75, GT/XE Posts: 2172 Location: Novi Zagreb
|
Posted: Fri Nov 05, 2010 8:58 am Post subject: |
|
|
Rookie wrote: |
nisu 2 matre, ono drugo je X 1/9 Bertone, a T3 je donator za jedan buba projekt. Ali ak vas zanima, mogu otvoriti drugi topic pa ukratko pokazati sve projekte unazad nekoliko godina... |
He...to mi je i bila prva pomisao ali ne vidi se bas puno pa sam pomislio da imas DVE!?!?! Matre kao za dijelove i to...makar sad kad razmislim i kad imas jednu je cudno a kamoli DVE!!! _________________ Might have 16 valves but still a mini! |
|
Back to top |
|
|
Fakin Mini Owner
Joined: 03 Jun 2007 Age: 44
Mini: 1000 '71, 1000 '76, Cooper S '71 Posts: 2034 Location: Zagreb
|
Posted: Fri Nov 05, 2010 9:02 am Post subject: |
|
|
Rookie wrote: | vjerojatno zato više i ne radi jer su ga u njemaèkoj struènjaci tak dobro pošarafili ne zna glupi švabo s tim na kraj izaæi
ali daj ti meni raðe reci nekaj kaj se vidi iz broja šasije (ak je to kod minija moguæe) - tipa modelska godina, proizvodna lokacija, tip modela....
a Matru si dobro uoèio, you've got a keen eye! Vrlo malo ljudi danas su uopæe èuli za Matru, a kamoli da znaju kak izgleda, pa ju još prepoznaju po komadiæu njuške... Respect! Ima kod mene raznih igraèkica, ali to su teme za neki drugi topic |
XC2S1N..itd je Mini Special 1100cc
Detalje pogledaj ovdje: http://www.minimania.com/web/DisplayID/1489/SCatagory/General/DisplayType/Technical%20Information/ArticleV.cfm
Jedino mi nikako ne paše ova godina..
Možda je motor ugraðen u Engleskoj pa uvezen u Njemaèku a u meðuvremenu "pomlaðen" u birokraciji, or something ..
Ili je slupan pa su poskriveèki ugradili drugi motor i servo. Imaš li papire o zamjeni motora? _________________
|
|
Back to top |
|
|
Mat Black Mini Owner
Joined: 25 Aug 2007
Posts: 536
|
Posted: Fri Nov 05, 2010 3:03 pm Post subject: Re: perlica |
|
|
Rookie wrote: |
Taj drugi vlasnik je preuredio kompletan interijer - ukljuèujuæi Recaro sjedala, armaturu sa satovima iz MG-a, debele smeðe tepihe sa kožnim obrubom, te presvukao svaki komadiæ (osim krova) u bež brušenu kožu. Da dobro ste proèitali, ne alkantaru nego baš kožu! Taj vlasnik je stavio i felge, proširenja, disk koènice sa servom. Iz tog razdoblja imam i razne raèune, sve skupa cca 25.000 DM!
Treæi vlasnik je kupio auto 1994 i odmah ga odjavio, zamislivši ga kao projekt. Iako od '94 praktièki nije vožen, do 2005 ugradio je twin carb 1275 motor, polakirao ga u zelenu flip-flop boju i montirao Yokosice A008.
|
meni je auto jako lijep vidi se da se nije štedilo
ovaj drugi vlasnik mi je jako interesantan uložio kažeš 25000 DM u vrijeme kada je novi mini british open koštao oko 24000DM
A treèi vlasnik je stavio motor i pofarbao auto
ja bi provjerio da nije možda zlatne kvake stavio _________________ MINI mi je hrana
MINI mi je sisa materina |
|
Back to top |
|
|
Rookie
Joined: 02 Nov 2010 Age: 49
Mini: '81 special / cooper Posts: 13 Location: ZG
|
Posted: Fri Nov 05, 2010 10:10 pm Post subject: |
|
|
hvala svima na postovima, interesu, informacijama i prijedlozima. Drago mi je da ste svi ovdje stvarno pravi Mini-frikovi a ne neki šatro ljubitelji koji kao jako puno znaju, a kad uðeš malo dublje u prièu vidiš - šuplje!
A drago mi je da vidim i da vas ima sa širim spektrom i afinitetima od samoga Minija
Mat Black - ne znam zašto je taj drugi vlasnik bio tako lud, ali raèuni govore za sebe. Farbao ga je i on, ali u tu neku tamno smeðu koja se treæem oèito nije sviðala
Fakin - hvala na linku! I ne, na žalost nemam podatke o zamjeni motora, taj dio je napravljen 'ispod tezge'. Ali možeš mi reæi gdje da na bloku i glavi (možda i fergazerima) proèitam brojeve koji æe konaèno rasvijetliti kaj je to zapravo pod haubom
Issigonis - kaj je to sa servom? Ja to niš ne kužim, meni to zgleda nekak sve zbrda zdola nabacano unutra!
Brutalac - eh brutalac, prema onome kako te 'kolege' hvale ti si oèito èovjek èiju pomoæ i struènost bih trebao za ureðenje ovog Minija...pa jel bi mi mogao na mail (ak si admin sigurno ga imaš) pustiti svoj broj da se èujemo? Imam i bonus pitalicu za tebe....nakon 2 BG-a po kojima si vjerojatno sam šarafio, možda bi mi mogao rasvijetliti problemèiæ na turbini mog BF-a
havla unaprijed za odgovore i postove iduæa 2 dana, na žalost neæu moæi odgovarati do nedjelje naveèer _________________ koji mi je bog ovo trebalo !? |
|
Back to top |
|
|
Mat Black Mini Owner
Joined: 25 Aug 2007
Posts: 536
|
Posted: Sat Nov 06, 2010 8:07 am Post subject: |
|
|
hmmm"LUD" nevjerujem ti ja da je dubina novèanika mjerilo ludosti.
MINI je takav auto, možemo nas 100 parkirati svoje aute i neæeš naèi dva ista èim sjedneš u svoj MINI uhvati te to ludilo nekome je malo konja neko bi mjenjao instrument tablu pa sicevi, felge ,gume ,proširenja,maska itd....
Dobro došao u klub ludaka ,ima ovde veèih pacijenata od tog tvog drugog _________________ MINI mi je hrana
MINI mi je sisa materina
Last edited by Mat Black on Mon Nov 08, 2010 6:04 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Rookie
Joined: 02 Nov 2010 Age: 49
Mini: '81 special / cooper Posts: 13 Location: ZG
|
Posted: Sun Nov 07, 2010 10:03 pm Post subject: |
|
|
evo vratio sam se s puta, i iako sam ženi obeæao da æu provesti veèer s njom, nije mi dao vrag mira i otišao sam samo na 'sekundu' u garažu da pogledam i popišem te brojeve motora, glave itd...
dakle, broj motora je RKM1131E 68273
na glavi se vide dvije oznake:
i
a ima i neki èudni znak ili što je to veæ:
Na motor je smontiran i poveæi hladnjak ulja na kojem piše 'RACIMEX Oil Cooler':
ima i indikator temp. i pritiska ulja (doduše izgleda da nije spojen):
fergazeri se vide na slici cijelog motora u ranijem postu, ovo je još sa strane:
I još sam našao i identifikacijsku ploèicu, zanitana je na desnoj muldi, skrivena ispod nekog kablovinja:
Tak, sad sam nadam se našao sve kaj može pomoæi u toènoj identifikaciji motora pa vas molim znalce da me prosvijetlite _________________ koji mi je bog ovo trebalo !? |
|
Back to top |
|
|
issigonis Mini Owner
Joined: 20 Feb 2010 Age: 45
Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe) Posts: 1536 Location: Novi Zagreb-Zagreb
|
Posted: Sun Nov 07, 2010 10:18 pm Post subject: |
|
|
plocica najcesce ne znaci nis.cesto su na orginalni broj nakucavani ili stavljani na plocicu brojevi koji su u tom trenu u toj državi nekaj oznacavali.motor ti je 1.3 imaš seriju A i A+.glava je 12G940 sa serije 1.3.ak je motor od S-a najlakse ti je ak nisi bas upucen u minije skuzit da sa zadnje strane ima dva pravokutna ozvora sa poklopcima,dok drugi motori iz serija A i A+ 1.3 nemaju te otvore.takoder glava sa 11 sarafa te upucuje ak je sve orginal da je motor serije A. A+ u orginalu ide sa 9 sarafa cak i u S verziji.trece a to ti bude teze sa prednje strane je drugaciji motor A i A+ zbog drzaca alternatora i izlivenih rebara,medutim ako nisi bil do sad u minicima nemas motor za usporedbu.najcesci motori serije A sa 11 sarafa kao sto sam rekao su sa inno coopera 1300,dok su sa S-a puno rijedi. u pravilu su uljni kileri na innu bili marke ipra. _________________ trt mrt smrt |
|
Back to top |
|
|
issigonis Mini Owner
Joined: 20 Feb 2010 Age: 45
Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe) Posts: 1536 Location: Novi Zagreb-Zagreb
|
Posted: Sun Nov 07, 2010 10:27 pm Post subject: |
|
|
sam da se nadovezem na Renkasa,kak ti ne pase godina??? pa Belgijski se special (a ovaj je belgijanac) radil do 1981,tak da je godina skroz ok.samo su engleski bili LE i 1979 je zakljucna godina. _________________ trt mrt smrt |
|
Back to top |
|
|
K-not Mini Owner
Joined: 02 Apr 2009
Mini: Inno 998 '70.,Inno 1275 '71.,Austin mini 1275 '71.,Rover mini MF '91 Posts: 160 Location: Zagreb
|
Posted: Mon Nov 08, 2010 8:47 am Post subject: |
|
|
Klackalice su pressed steel type, a ne forged Cooper S-ove, a što se tièe glave i 11 šerafa, kod Michaela npr. svaka druga slagana hiljadarka ima 11 šerafa, (probušiti dva dodatna u glavi i bloku nije nikakav problem), a mnogi slagani A+ 1275 (i više kubika) sa 9 šerafa pojedu originalnog Cooper S-a, što se performansi tièe.
Da me se krivo ne shvati, za mene je još uvijek originalni Cooper S-ov motor ''sveta krava'', ali samo onaj:
1. slagan neposredno nakon smanjivanja poèetno prevelikih ispušnih ventila i uklanjanja vodenih galerija izmeðu usisnih i ispušnih dosjeda, što su bili poèetni promašaji (to Rookie: nemaš takvu glavu, bez brige...).
2. sa širokom flanðom bloka.
3. sa EN40B radilicom (koja se, usput, ako se savije za više od 3 tisuæinke cola po aksijali MOŽE BACITI, za razliku od ostalih koje se mogu poravnati prešom i koja se ne cijeni ako su leteæi i glavni +30 i više, tako da, ako se veæ skupo plaæa, mora biti TOP!!!)
4. sa originalnim, najboljim klipnjaèama ikad ( ali još uvijek puno lošijim od nekih aftermarket klipnjaèa za 8 i + tisuæa okretaja...).
Što se pak uljnog kilera tièe, miniju koji nije turbak, koji se ne vozi po stazi ili èesto full gasom po autoputu na 37 stupnjeva celzijusevih, ne samo da je apsolutno nepotreban, veæ je i štetan, jer je ulje tako veæinu vremena pothlaðeno.
Da uopæe ne spominjem malenu Cooper S-ovu remenicu koju su natefterili na pumpu vode ne bi li bolje hladila motor, kao da joj uopæe ne poznaju karakteristike, i onda u uputstva o korištenju vozila napisali: ''Kad vam se u gradskom prometu pregrijava motor (obièno u ljeti na 37 celzijusevih, op. aut.), a vi lijepo ukljuèite grijanje kabine na maksimum. (i nazovite si Hitnu, jer æe vas kap..., op. aut.)''.
My two bits na temu Cooper S-ovog motora...
To Rookie: mislim da imaš interesantnu bazu, jer ti daje moguænost razvijanja u kojem god želiš smjeru, od Old school frajera ( imaš veæ sve na autu što se inaèe izvana ne vidi, a košta...) do fensi-šmensi grli bonbonèeka (trenutna unutrašnjost, farbica...). Što se tièe motora, mislim da bi veæinu trenutnih problema riješio naštelavanjem duplih frgiæa (ili zamjenom s jednim), koji vjerojatno nikad nisu ni bili poštelani kako treba, a onda redom dalje, jer i voda se kvari kad stoji, a kamoli ne mini... _________________ U nas je 'ajduka mozak k'o u æuka;
rjeèce dvije odjekuju na bini;
èuješ samo: mini, mini...
Last edited by K-not on Wed Nov 10, 2010 11:51 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Fakin Mini Owner
Joined: 03 Jun 2007 Age: 44
Mini: 1000 '71, 1000 '76, Cooper S '71 Posts: 2034 Location: Zagreb
|
Posted: Mon Nov 08, 2010 9:20 am Post subject: |
|
|
issigonis wrote: | sam da se nadovezem na Renkasa,kak ti ne pase godina??? pa Belgijski se special (a ovaj je belgijanac) radil do 1981,tak da je godina skroz ok.samo su engleski bili LE i 1979 je zakljucna godina. |
AAaaaaa.. jes, imaš praf! Ali onda ima krivu ploèicu na muldi..
Rookie, digni vozaèki sic i na gredi bi trebala biti zanitana original belgijska ploèica. _________________
|
|
Back to top |
|
|
Rookie
Joined: 02 Nov 2010 Age: 49
Mini: '81 special / cooper Posts: 13 Location: ZG
|
Posted: Wed Nov 10, 2010 3:37 pm Post subject: |
|
|
jeeeee! ide perlica za vikend na popravak!
prema rijeèima struènjaka koji su ju juèer pogledali, bit æe posla, ali nije tak strašno _________________ koji mi je bog ovo trebalo !? |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|