View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
issigonis Mini Owner
Joined: 20 Feb 2010 Age: 45
Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe) Posts: 1536 Location: Novi Zagreb-Zagreb
|
Posted: Sat Mar 05, 2011 4:05 pm Post subject: pocetak i kraj... |
|
|
I dok se još uvjek raspravlja o 621 AOK kojeg cuvaju u Gaydon-u a slovi za prvog minića sa sigurnošcu se zna da pored njega parkirani zadnji ikad proizvedeni minić (X411 JOP) to zapravo i nije...naime kada su fotici poškljocali "zadnjeg" minića,kada je ceremonija prošla sa trake su i dalje silazili minići do kraja smjene,odnosno do kraja dana...definitivno je taj crveni minić iz zadnje serije zadnjeg dana,zadnjih sati-ali nije posljednji ikad proizvedeni. Šteta.
međutim oko cuvenog se 621 AOK i dalje vode polemike i lome koplja. najveci mu je protivnik cuveni minić 434 NWL...sa brojem šasije MA2S4D98 i brojem motora 3MB.U.H5334 E4700-5700. British Motor Industry Heritage Trust izdal mu je certifikat kojim se potvrduje da je jedan od deset najstarijih preživjelih minića. poznat kao "Ferriman-ov" auto zna se da je izraden u Cowley-u 20.svibnja 1959.sa brojem šasije 140.bil je to testni LHD primjerak.nakon par godina taj inace De Luxe Morris Mini Minor prebacen je na RHD i prodan Bernardu Ferriman-u inace zaposleniku BMC-a.tada je vracen broj šasije 98 .prebacivanje brojeva šasije dogodilo se na nekoliko testnih primjeraka koji su kasnije kao rabljeni prodavani zaposlenicima BMC-a krecuci u nazad od broja 101-(101 je inace cuveni 621 AOK). prica nakon toga više manje nije bitna za ovu temu osim što cu napomenuti da se autu gubi svaki trag...
strucnjaci još uvjek raspravljaju o 621 AOK i konkurentima,ali zadnje mišljenje još nije donešeno što ce biti i malo vjerovatno 50 godina nakon pocetka izrade...
_________________ trt mrt smrt |
|
Back to top |
|
|
issigonis Mini Owner
Joined: 20 Feb 2010 Age: 45
Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe) Posts: 1536 Location: Novi Zagreb-Zagreb
|
Posted: Sat Mar 05, 2011 5:18 pm Post subject: |
|
|
evo još poneki dijamant među ranim minićima...
najstariji nerestaurirani Mini...osmi ikad proizvedeni minić Austin Seven,izraden je 15. svibnja 1959 u Farina Grey boji i isporucen dileru vec 31.srpnja 1959.imal je do sada samo 2 vlasnika...
ali to nije tema pa se vracam na prvog i zadnjeg...5.387.862 minića napustilo je alate i strojeve tokom 41. godinu...opet prema citanju rasprava osoba koje su ocito upucene u proizvodnju i kraj izrade minića naslucuje se da je stvarni zadnji minić ikad proizveden zapravo metalik plavi mini koji je normalno prodan i vozi se negdije u GB...jedan od takvih zadnjih,odnosno zadnji ikad registrirani minić je i ovaj konkretni primjerak koji je navodno jedan od nekolicine koja je stajala pokraj CAB1 u Longbridgeu 5 godina...
_________________ trt mrt smrt |
|
Back to top |
|
|
issigonis Mini Owner
Joined: 20 Feb 2010 Age: 45
Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe) Posts: 1536 Location: Novi Zagreb-Zagreb
|
Posted: Sat Mar 05, 2011 7:58 pm Post subject: |
|
|
4.listopad 2000. godine ostal bude zapamcen u krugovima ljubitelja minića kao crni dan...tog dana je nakon 41 godinu proizvodnje zauvjek prestala izrada ikone ne samo britanske vec automobilske industrije uopce.nije da je to iznenadna odluka Rovera (ili BMW-a zapravo),ali minić se godinama provlacil kroz iglene uši i mislilo se da ipak nebude kraj...medutim BMW je imal druge planove...
zadnja serija minija nazvana je "Final Classic Edition" i napravljeno je 2500 komada...Classic Mini Seven,Classic Mini Cooper i Classic Mini Cooper Sport te za europsko tržište i model nazvan Classic Mini Knightsbridge...serija "Final Limited Edition" Classic Cooper Sport 500 (jer bilo ih je samo 500) a koja se nesmije mješati sa Classic Cooper Sport-om i dolazili su sa istom opremom i bojama ali sa razlikom u boji krova-bila je iskljucivo Platinum Silver a obilježavale su ga i plocice sa natpisom "THIS MINI IS ONE OF THE LAST 500 BUILT TO THE ORIGINAL SIR ALEC ISSIGONIS DESIGN",a šlag na torti bila je serija koja je poznata kao "Final 50" i koja je bila obogacena JCW tuning kitom...
i dok je Classic Seven dolazil u retro stilu sa 12" Alloy Pepper Pot kotacima,a Classic Cooper sa 12" Minilite alu felgama zadržavajuci najbolje od Mini Cooper-a,vrh ponude cinil je Classic Cooper Sport sa svojim 13" alu felgama i sport pack proširenjima,kompletnoj kožnoj unutrašnjosti i alu kokpitom sa 3+3 ure......
i tu je sad kamen spoticanja...naime tvrdi se da je minić koji je zvanicno zadnji iz serije koja je isla posljednji dan izrade- 500ti od 500 (500/500)zapravo ranije skinut sa trake da se dodatno dotjera i mada nosi zadnji broj nije zadnje proizvedeni jer su nakon njega još silazili minići sa trake...najtocniji podatak znali bi ljudi koji su taj dan radili na proizvodnji,ali 11 godina kasnije nitko još nije istražil to do kraja. možda jednog dana i hoće...meni je to dobar uvod u novi feljton-Last 500 _________________ trt mrt smrt |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|