View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
omega00385
Joined: 12 Sep 2012
Posts: 40
|
Posted: Sat Dec 15, 2012 3:03 pm Post subject: Paljenje |
|
|
Pozdrav
zna li netko kako riješiti slijedeći problem:
motor 1275 austin morris, ser.A,
Kad je hladan pali ko' puška ali ako vozim par kilometara i ugasim ga vrti ali neće da upali dok se dobro ne ohladi.
Platine dobre, kondenzator novi, bobina baca iskru, kapa razvodnika očišćena.
Neznam zašto ne radi jedan far, jedno zad
nje štop svijetlo, žmigavci i radio jer sam provjerio osigurače.
Hvala unaprijed. |
|
Back to top |
|
|
Fakin Mini Owner
Joined: 03 Jun 2007 Age: 45
Mini: 1000 '71, 1000 '76, Cooper S '71 Posts: 2034 Location: Zagreb
|
Posted: Sat Dec 15, 2012 4:30 pm Post subject: |
|
|
koja godina je mini? _________________
|
|
Back to top |
|
|
omega00385
Joined: 12 Sep 2012
Posts: 40
|
Posted: Sat Dec 15, 2012 5:03 pm Post subject: |
|
|
Mini je '79, a motor neznam jer sam ga naknadno
Nabavio pa nisam siguran. |
|
Back to top |
|
|
bobo Mini Owner
Joined: 03 Dec 2007 Age: 41
Mini: MK3 u dijelovima Posts: 364 Location: Zagreb, Maksimir
|
Posted: Sat Dec 15, 2012 5:15 pm Post subject: |
|
|
Ja bi rekao da je problem s čokom ali vjerojatno nema automatski čok tj. ima fergazer. Točno? _________________ "The original history is made, never bought" |
|
Back to top |
|
|
omega00385
Joined: 12 Sep 2012
Posts: 40
|
Posted: Sat Dec 15, 2012 5:23 pm Post subject: |
|
|
Točno.
Nisam siguran da je razlog što sam ostavio stari
karburator (od motora 1000) a ubacio ovaj 1275 ccm. |
|
Back to top |
|
|
bobo Mini Owner
Joined: 03 Dec 2007 Age: 41
Mini: MK3 u dijelovima Posts: 364 Location: Zagreb, Maksimir
|
Posted: Sat Dec 15, 2012 8:56 pm Post subject: |
|
|
Ako je struja u redu onda nema sta bit nego benzin, a to znači frgić.. možda je smjesa prebogata. koje boje su svječice? _________________ "The original history is made, never bought" |
|
Back to top |
|
|
issigonis Mini Owner
Joined: 20 Feb 2010 Age: 45
Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe) Posts: 1536 Location: Novi Zagreb-Zagreb
|
Posted: Sun Dec 16, 2012 11:23 am Post subject: |
|
|
vjerujem da bi kvar mogel biti u pumpi benzina.mala mogučnost je neka nakupina smeča.druga veča mogučnost ak je mehanička pumpa pogotovo,je da se membrana kad se zagrije rastegne ili ima rupicu pa više kad se zagrije ne funkcionira i nema ti snage poterat benzin do frgazera. uskoro ti nebude niti na hladno palil auto kad ode vrit skroz.probaj skini pumpu i pogledaj je.
nije ti baš ni dobro kaj ti je kapica šprungirana,ali bi te onda (po mom mišljenju temeljenom na bezbroj doživljenih kvarova) zjbaval i na hladno.
ak ti je kaj pomoglo ok,ak ne _________________ trt mrt smrt |
|
Back to top |
|
|
omega00385
Joined: 12 Sep 2012
Posts: 40
|
Posted: Sun Dec 16, 2012 3:02 pm Post subject: |
|
|
Hvala na pomoći.
Sutra ću skinuti svjećice pa ću vidjeti kako
izgledaju.
Pumpu goriva (mehaničku) sam probao verglajući motor
i čini mi se da dobro baca gorivo.
Točno je da auto više ne pali ni na hladno. |
|
Back to top |
|
|
issigonis Mini Owner
Joined: 20 Feb 2010 Age: 45
Mini: inno cooper 1300,inno cooper 1300export,Red Hot,MK3 1000,inno cooper 1300export(Seneffe) Posts: 1536 Location: Novi Zagreb-Zagreb
|
Posted: Sun Dec 16, 2012 3:38 pm Post subject: |
|
|
omega00385 wrote: | Hvala na pomoći.
Sutra ću skinuti svjećice pa ću vidjeti kako
izgledaju.
Pumpu goriva (mehaničku) sam probao verglajući motor
i čini mi se da dobro baca gorivo.
Točno je da auto više ne pali ni na hladno. |
bez obzira kaj baca moguče je da je u njoj problem.vjerujem da nisi skidal pumpu kad je motor bil zagrijan,nego kad se malo ohladi.inače,imaš za sitnu lovu niskotlačnu električnu pumpu,hrpe ljudi ih kupuju u Zagrebu za glisere jer su i do 10 puta jeftinije neg u Dalmaciji.
i nemaš više problem sa mehaničikim pumpama koje baš i nisu neke kvalitete,pogotovo nove. _________________ trt mrt smrt |
|
Back to top |
|
|
omega00385
Joined: 12 Sep 2012
Posts: 40
|
Posted: Sun Dec 16, 2012 5:49 pm Post subject: |
|
|
Thanks
Probati ću u naredna dva-tri dana preciznije
Ispitati pumpu. |
|
Back to top |
|
|
omega00385
Joined: 12 Sep 2012
Posts: 40
|
Posted: Wed Dec 19, 2012 8:39 pm Post subject: |
|
|
Karburator malo sređen, malo poštelovan i sad je ok.
Evo jedan cijeli dan normalno pali. Ha,ha.
Vidit ćemo kako će se stvar odvijati dalje.
U najgorem slučaju ću gledati nabaviti neki karburator.
Na njemu je sada HS4.
Hvala svima na pomoći!!!! |
|
Back to top |
|
|
bobo Mini Owner
Joined: 03 Dec 2007 Age: 41
Mini: MK3 u dijelovima Posts: 364 Location: Zagreb, Maksimir
|
Posted: Wed Dec 19, 2012 8:44 pm Post subject: |
|
|
Ajde živio, glavno da se dalje kotrljaš..
Ja sam jednom imao nemogućih problema s svojim mincem.. Znao se gasiti sam od sebe bez ikakvog vidljivog razloga. Sve živo sam kontrolirao, izgubio živaca i živaca da bi na kraju skužio da se cijevčica od goriva presavinula ispod rezervara i smanjila protok .. nekad je uzrok banalan _________________ "The original history is made, never bought" |
|
Back to top |
|
|
gregor.tm Mini Owner
Joined: 08 Jun 2007 Age: 51
Mini: MK1 traveller 66, mini turbo, ženin mini ;-), Elf, Spity,... Posts: 998 Location: Maribor SLO
|
Posted: Fri Dec 21, 2012 8:52 am Post subject: |
|
|
ako si na 1275 motor stavio karb od 998 to još ide.... ali svakako obrati pažnju da si promjenio i iglu...... jer 998 igla ti neče dati pravu smjesu.... a dugoročno to nije dobro za motor.... a kratkoročno motor ti neče iči kako treba. _________________ www.miniforum.si |
|
Back to top |
|
|
omega00385
Joined: 12 Sep 2012
Posts: 40
|
Posted: Fri Dec 21, 2012 10:34 am Post subject: |
|
|
Imaš li neku preporuku. Koji karburator? |
|
Back to top |
|
|
|