View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bobo Mini Owner
Joined: 03 Dec 2007 Age: 41
Mini: MK3 u dijelovima Posts: 364 Location: Zagreb, Maksimir
|
Posted: Wed Nov 26, 2014 3:14 pm Post subject: kočnica |
|
|
Dakle, kaj me muči..
ZAdnji lijevi kotač, kočnica je 50% slabija nego desni. I to na papučicu, ne ručnu.
Sustav je single line s diskovima naprijed i doslovno sve je novo počevši od svih lajtunga, master cilindra, malih cilindrića, rasteretnog ventila, itd. itd.
Jedino što sam iskoristio staro su doboši i pakne ali to je bilo skoro novo pa i to možemo eliminirati. Kad se koči ručnom sile su uravnotežene..
Sumnjam da bi moglo biti do malog cilindrića ili u boljem slučaju zaostali zrak u sistemu.
Šta misle eksperti? _________________ "The original history is made, never bought" |
|
Back to top |
|
|
Fakin Mini Owner
Joined: 03 Jun 2007 Age: 45
Mini: 1000 '71, 1000 '76, Cooper S '71 Posts: 2034 Location: Zagreb
|
Posted: Wed Nov 26, 2014 3:28 pm Post subject: |
|
|
Za početak; odzrači taj dio koristeći kočnicu, ne eezibleed.
Da li su pakne široke 3,175 cm ili 3.81 cm?
Provjeri da nije negdje metalni lajtung spljošten a gumeni uvrnut.
Najčešći kvar zna biti i zablokirani mali kočioni, bezobzira što je nov.
Skini pakne i probaj zakrenuti klipiće, moraju se dati lagano okretati i izlaziti tj. ulaziti. _________________
|
|
Back to top |
|
|
bobo Mini Owner
Joined: 03 Dec 2007 Age: 41
Mini: MK3 u dijelovima Posts: 364 Location: Zagreb, Maksimir
|
Posted: Wed Nov 26, 2014 3:39 pm Post subject: |
|
|
Fakin wrote: | Za početak; odzrači taj dio koristeći kočnicu, ne eezibleed.
Da li su pakne široke 3,175 cm ili 3.81 cm?
Provjeri da nije negdje metalni lajtung spljošten a gumeni uvrnut.
Najčešći kvar zna biti i zablokirani mali kočioni, bezobzira što je nov.
Skini pakne i probaj zakrenuti klipiće, moraju se dati lagano okretati i izlaziti tj. ulaziti. |
Nemam pojma koja je širina pakni, nisam ni znao da postoje različitih širina. Provjerit ću da li je šta spljošteno/uvrnuto ali mislim da nije ..
Koja je procedura prilikom odzračivanja? Pretpostavljam da se malo otpusti šerafić i stišće kočnica dok ne počne curiti ulje? Koliko ulja je preporučljivo pustiti? Možda bedasta pitanja ali nikad to nisam radio pa pitam..
Ako to ne upali bacam se na provjeru cilindrića.. _________________ "The original history is made, never bought" |
|
Back to top |
|
|
Fakin Mini Owner
Joined: 03 Jun 2007 Age: 45
Mini: 1000 '71, 1000 '76, Cooper S '71 Posts: 2034 Location: Zagreb
|
Posted: Thu Nov 27, 2014 8:09 am Post subject: |
|
|
Dvojica to trebaju raditi.
Jedan stišće kočnicu dok drugi barata sa odzračnikom na cilindriću.
Dakle: par puta napumpaj kočnicu i stisni, drži konstantno stisnuto dok drugi otvori odzračnik. Ulje iscuri, stegni odzračnik. Pusti kočnicu.
Ponavljaj postupak nekoliko puta dok, ako je bilo zraka, ne počne ići samo ulje bez zraka i smeća. _________________
|
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|